Here we go!!! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Jan & Marjolein Schutte-Koning - WaarBenJij.nu Here we go!!! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Jan & Marjolein Schutte-Koning - WaarBenJij.nu

Here we go!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan & Marjolein

27 Februari 2007 | Nederland, Putten

Hallo hallo,

Nog even en kort berichtje voor vertrek. We zijn nu gezellig in Putten, regelen de laatste dingetjes zodat we donderdagavond volledig voorbereid kunnen vertrekken naar het verre oosten. We hebben er super-veel zin in en zullen jullie van al onze avonturen op de hoogte houden.

Heel veel liefs

Jan en Mar

  • 27 Februari 2007 - 17:59

    Frida:

    Lieve Jan & Marjolein,
    Heel erg veel plezier, geniet ervan!!

    X Frida

  • 27 Februari 2007 - 18:00

    Hrmn:

    hej schatjes!!! mis jullie nu al!

    kusjes

    harmen

  • 27 Februari 2007 - 18:01

    Hrmn:

    bagger k was niet de eerste met n reactie.

    kus!

    (nu kan ik jullie lekker spammen^^)
    kusjes XD


  • 27 Februari 2007 - 18:06

    Angelique:

    Heeeel veel plezier met z`n tweetjes!! Marjolein was top je nog gezien te hebben vorige week! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen, snel weer wat erop zetten!! Geniet ze!!!
    Liefs, Angelique

  • 27 Februari 2007 - 18:25

    Julia:

    Lieve schatten ik wens jullie echt de allermooiste reis toe! Geniet!!!

  • 27 Februari 2007 - 18:33

    Hans:

    Het is zo stil in Beijum-oost...


    Jan en Marjolein: nogmaals heel veel plezier!!! Geniet van de reis en van elkaar. Doe daarnaast een beetje voorzichtig met tsunamies enzow ;-)

    Groet'n

  • 27 Februari 2007 - 19:11

    Elsbeth:

    Oh alleen de site al ziet er zo reaxt uit...en jullie moeten nog gaan!! Wat zal het onwijs relaxt en gaaf worden!! Geniet maar heel hard ook een beetje voor mij!! Lieverds dikke kus en ga jullie missen!!

  • 27 Februari 2007 - 19:26

    Rutger K.:

    Jeetje, moet ik me weer gaan beheersen als ik jullie verhalen lees en foto's zie. Maar goed, als ik me een beetje in jullie verplaats -en dat zal ik zeker doen- dat geniet ik mooi een beetje met jullie mee. Pas goed op elkaar en....GENIET! Liefs Rutger

  • 27 Februari 2007 - 20:23

    Bernt & Ge:

    fijne reis, hou het heel en neem geen gekke infecties mee

    love oom & tante

  • 27 Februari 2007 - 21:32

    Annemiek:

    heel erg veel plezier in het Oosten, ben benieuwd wat voor mooie ervaring dit voor jullie gaat worden. Stoer sowieso dat jullie 't doen! Lfs Miekje

  • 28 Februari 2007 - 07:36

    Renate:

    't was gezellie maandag!!! Heel veel plezier samen en ik ben echt super benieuwd na hoe jullie Thailand o.a. zullen vinden!!!
    Liefs
    xxx

  • 28 Februari 2007 - 07:44

    Elke:

    Laiverds,
    Voordat ik het vergeet.. voor cheaptickets:
    www.airasia.com en www.tigerairways.com. Voor een prikkie naar het volgende bounty-eiland!
    Geniet ervan! Kus Elke

  • 28 Februari 2007 - 08:02

    Emmy:

    Jeetje gaan jullie al zo snel! Ben nu al jalours en jullie moeten nog vertrekken. geniet ervan samen en hou ons op de hoogte!
    x emmy

  • 28 Februari 2007 - 08:10

    Nynke:

    Jippie, weer een waarbenjij.nu site om tijdens een duffe werkdag even bij weg te dromen ;-) Goede reis enzo!!!
    dikke kus nynke

  • 28 Februari 2007 - 09:35

    Wilma:

    he marjolein en jan,
    heel veel plezier, geniet maar lekker, jullie hebben het verdient.
    liefs van ons alle 5.

  • 28 Februari 2007 - 10:36

    Remco En Hester:

    dag jan en marjolein,

    Veel plezier hoor, veel plezier. We hopen dat jullie lekker gaan genieten van de rust en de ervaringen. Ik ben net terug en kan zeggen heerlijk. Ga er voor en maak er wat van samen!!!!

    kusjes remco en Hester

  • 28 Februari 2007 - 12:50

    Wiets:

    Dit klinkt heerlijk, en jullie foto ziet er ook al zo gezellig uit, maar die is vast niet onlangs in Nederland genomen......:-(
    Veel plezier en geniet ervan!
    liefs Wiets

  • 28 Februari 2007 - 17:03

    Anna Liefke:

    Hey Jan en Marjolein, ga ervan genieten! Goede reis! liefs van Anna

  • 28 Februari 2007 - 17:08

    Marijn:

    Heeey leukerds,
    Heel veel plezier met reizen samen! Het wordt vast ontzettend geniet dat kan bijna niet anders!

    Dikke kus,
    Marijn

  • 28 Februari 2007 - 18:03

    Miranda:

    Ready fot take-off........

    Heel veel plezier.:)

  • 28 Februari 2007 - 20:11

    Lisette:

    ha die jan en mar, heeeeeeeel erg veel plezier en super goede reis toegewenst!! Geniet er maar lekker van!
    xx lies

  • 01 Maart 2007 - 09:56

    Els:

    Hoi Marjolein en Jan,
    Veel succes vandaag met jullie laatste voorbereidingen. Hele mooie tijd vast toegewenst!!
    X Els

  • 01 Maart 2007 - 11:42

    Pien:

    Geniet en maak ons vooral jaloers met vele mooie foto's en verhalen!!! Liefs pien


  • 01 Maart 2007 - 15:43

    Nicole:

    Hee lieve Marjolein en Jan,

    Ik wens jullie vanuit Peru alvast een supermooie tijd toe. Geniet ervan, de tijd vliegt zo voorbij. Wel echt jammer dat we elkaar net niet meer kunnen zien, maar dan hebben we in de zomer in ieder geval genoeg om over bij te kletsen.
    Tot die tijd zal ik jullie verhalen volgen.

    Dikke kus en heel veel liefs Nicole

  • 02 Maart 2007 - 10:12

    Christa:

    Jullie zijn er nu al...! Geniet van alles en van elkaar! Ben benieuwd naar jullie verhalen. Dikke kus Chris

  • 02 Maart 2007 - 17:10

    JoJo Della Qlojo:

    Frietje bij Bertje Beurskens?

  • 03 Maart 2007 - 07:57

    Fleur:

    Lieve Jan en marjo,

    Jemig wat gaat de tijd snel zeg. Jullie ook alweer op reis. Nou ik ben erg benieuwd maar de verhalen, geniet ervan he. Maar dat gaat zeker goedkomen denk ik zo. Ik houd jullie in de gaten hoor....
    Hele dikke kus Fleur

  • 03 Maart 2007 - 15:52

    Annemiek:

    Cd heelhuids ontvangen dank je wel en nogmaals heel veel plezier.

    Lfs Miekje

  • 05 Maart 2007 - 11:19

    Anna Liefke:

    Goed aangekomen en lekker aan het relaxen op bounty-eilanden??
    xx

  • 05 Maart 2007 - 19:31

    Hrmn:

    he rakkers!!!
    hoe is t? al lekker aan t chillen?

    dikke kusjes

  • 05 Maart 2007 - 21:38

    Saskia:

    he mar en jan..veilig aangekomen daar hoorde ik van mams.mooi zo. Plaats snel een berichtje met mooie verhalen ben benieuwd! dikke ku s saskia

  • 07 Maart 2007 - 09:40

    Rutger K:

    Psies, snel een berichtje:-)

  • 07 Maart 2007 - 12:00

    Eeg:

    Hé schatten! Ik was helemaal verbaasd dat ik jullie vertrek heb gemist. Bernt zei dat jullie mailtjes hadden verstuurd om woensdag nog even langs te komen. Had ik graag gedaan, maar mailtje is nooit aangekomen... jammer, maar niet verschrikkelijk. Bij deze in ieder geval een enorm indrukwekkende, vol avonturen en geweldige reis toegewenst van Peer en mij. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar de verhalen. Dikke kus eeg, carpe diem

  • 07 Maart 2007 - 12:01

    Eeg:

    mijn mailadres: egritk@hotmail.com

  • 07 Maart 2007 - 19:59

    Herman:

    Hey broer en zus...Hoe is het daar??? Ik ben erg benieuwd naar de eerste foto's.

    Groeten Herman

  • 07 Maart 2007 - 23:18

    Anneke:

    Hallo Jan en Marjolein! Ik kom net terug van je moeders verjaardag en hoorde van jullie reis. We wensen jullie heel veel plezier! Groetjes Anneke Efisio en Dario

  • 08 Maart 2007 - 07:38

    Elsbeth:

    He lieverds!! Al een beetje bijgekomen en uitgerust? Mooie stranden?Ben onwijs benieuwd naar de eerste foto's...hmmm...ik wacht rustig af hoor!! dikke kussen!!!

  • 08 Maart 2007 - 09:19

    Jessica:

    Lieve Jan en Marjolein! Hoe was jullie eerste weekje???! Zitten jullie al op het bounty-eilandje? Veel plezier en ben benieuwd naar de verhalen en foto's!
    xxx jessica

  • 10 Maart 2007 - 12:22

    Michel En Marielle:

    He Jan en Marjolien,
    We hadden al via hyves jullie een goede reis gewenst! Jullie zullen nog wel heerlijk aan het genieten zijn op 1 van de eilandjes!!! Heel veel plezier! wow, we zullen regelmatig kijken als echte reisliefhebbers.
    doei doe, liefs van michel en marielle

  • 10 Maart 2007 - 18:45

    Wianda:

    hoi jan en marjolein,

    heel veel plezier op jullie reis en ik geniet nu al van jullie site. hou het goed in de gaten.

    groetje wianda

  • 10 Maart 2007 - 20:11

    Ro En Do:

    Lieve Schattebouten,

    Jullie liggen waarschijnlijk nu heerlijk te genieten en uit te rusten. Na te denken over de rest van de reis en uiteraard over Johnnie van de Beukering. Op Biljoen is het nog steeds fantastisch en (we geven mekaar net een lekkere zoen), het voorjaar is begonnen en de vogels fluiten ons en jullie elke ochtend een prachtige dag toe.

    Heel veel liefs, avontuur en plezier.

    Doortje en Robert

  • 10 Maart 2007 - 20:11

    Ro En Do:

    Lieve Schattebouten,

    Jullie liggen waarschijnlijk nu heerlijk te genieten en uit te rusten. Na te denken over de rest van de reis en uiteraard over Johnnie van de Beukering. Op Biljoen is het nog steeds fantastisch en (we geven mekaar net een lekkere zoen), het voorjaar is begonnen en de vogels fluiten ons en jullie elke ochtend een prachtige dag toe.

    Heel veel liefs, avontuur en plezier.

    Doortje en Robert

  • 13 Maart 2007 - 01:07

    Nachtmol:

    Jullie zitten er al twee weken...ik ga gauw de rest lezen, doeiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Putten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2007

This is the end

18 Mei 2007

Shocking!!!

05 Mei 2007

Raindrops are falling on my head!

25 April 2007

Safe the best for last!

15 April 2007

Live life to the max!
Jan & Marjolein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 10638

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: