P(r)ep talk - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jan & Marjolein Schutte-Koning - WaarBenJij.nu P(r)ep talk - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jan & Marjolein Schutte-Koning - WaarBenJij.nu

P(r)ep talk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan & Marjolein

19 Februari 2007 | Nederland, Groningen

Na een lange voorbereiding is het dan eindelijk bijna zover. Niet meer werken, laatste loodjes, laatste dingetjes regelen en dan vertrekken. We krijgen er in ieder geval elke dag meer zin in. We hebben al bedacht dat we Bangkok zo snel mogelijk weer verlaten en direct op een binnenlandse vlucht stappen naar Koh Tao. Eerst even de tijd nemen om te acclimatiseren, jetlaggen, relaxen, ontspannen, duiken en feesten. Daarna zien we wel wanneer het schip waar strandt.

• 19 Februari 2007 - 20:45

Snijders:

hoi luidjes, Kijk aan leuk een site. Ik zou zeggen als het niet lukt met die fotos dan moet je gewoon je camera via de usb aansluiten dan zegt je computer wel wat wil je met de fotos doen. anders als ze op je hardeschrijf staan gewoon new pictures en dan moet je browse naar waar ze staan en dubbelklikken en daarna op op slaan drukken!!! Jeetje leuk man lekker reizen. Ik kan zeggen dat je stress van je schouders zal vallen, succes dan ook liefdespaartje. Oja 1 tip plan helemaal niets ga en zie wat er van komt, dat is zo heerlijk!!! Kusjes remco

• 19 Februari 2007 - 20:45

Opa K:

laat het mooi worden

• 23 Februari 2007 - 18:11

Henk:

leuk!

• 13 Maart 2007 - 01:05

Nachtmol (van Het RV:

Hé, je had het wel ff op de mail mogen gooien dat je een waarbenjenu hebt....kom er nu pas achter en heb ook niets van me laten horen tot dusver, dussss. Maar ik sluit me helemaal bij snijders aan, go with the flow is het allerlekkerst als je aan het reizen bent. Dan beleef je dingen die een ander niet meemaakt en wordt je reis superbijzonder!!!